Helpdesk info

Gebruikerswaardering:  / 1
ZwakZeer goed 

Gewoon IT maakt voor het goed en correct afhandelingen van vragen en storingen gebruik van een speciale applicatie van Kayako.

Er zijn hierdoor diverse manieren om bij Gewoon IT storingen te melden.

  1. Stuur een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken., vergeet niet uw adres en telefoonnummer op te geven svp;
  2. Bellen mag ook, kies dan 013-5470063 optie 1;
  3. Ga naar https://support.gewoon-it.nl en log in met u e-mailadres en wachtwoord;
  4. Of klik hier voor het direct aanmelden door het invullen van een formulier.

Op deze manier wordt uw aanvraag in ons ticketsysteem opgenomen en kunt u de voortgang altijd volgen.

Enkele belangrijke tips:
Als u per e-mail op een lopende melding wil reageren, doe dit dan met een antwoord op de bevestigingsmelding. U kunt ook altijd via https://support.gewoon-it.nl/ reageren op uw melding.
Als u een nieuwe melding wilt aanmaken per e-mail, doe dit dan niet als een antwoord maar met een nieuwe e-mail.

Helpdesk info - 5.0 out of 5 based on 1 vote

Onze belangrijkste partners:
Een greep  uit onze partners

Gewoon IT gebruikt cookies onder andere om de website te analyseren en te verbeteren en voor social media. Je geeft, door gebruik te blijven maken van deze website of door hieronder op akkoord te drukken. Lees hier meer over cookies..

Ik ga akkoord met cookies van deze site.